Datum: 14.6.2024
Alles over winkelen
Ruilen en retourneren van goederen
Online ruilen en teruggeven
Past een product niet? Dat hindert niet. Ruil het gewoon of geef het terug. Online, gratis en in een ommezien.
Ruilen en retourneren van goederen
Voldoende tijd om te passen
Je kunt de artikelen binnen 45 dagen na aankoop ruilen of teruggeven.
Gratis vervoer in beide richtingen
Bij ruiling wordt de prijs van de nieuwe producten afgetrokken van de teruggegeven producten.
Onmiddellijk geld voor je volgende aankoop
De prijs van het geselecteerde product wordt automatisch afgetrokken van de prijs van het artikel dat u teruggeeft.
Ogenblikkelijke reservering
We reserveren net geselecteerde producten voor u, zodat ze niet uitverkocht raken.
Wat vraag jij ons vaak?
Is het mogelijk om gekochte goederen te ruilen?
Ja natuurlijk. Als een van de producten u niet bevalt zoals u had verwacht en u wilt deze omruilen, heeft u vanaf ontvangst van het pakket 45 dagen de tijd om deze om te ruilen. Voor een eenvoudige en snelle omruiling adviseren wij gebruik te maken van de online ruil- en retourservice. Verpak de goederen die u retourneert goed en stuur ze gratis terug via DPD, samen met de leveringsbon, de factuur of een ander document dat uw bestelling identificeert. https://rmp.dpdgroup.com/015/astratex
Wat zijn de voordelen van Online Ruilen en Retourneren?
Het is een handige en snelle manier om defecte goederen te ruilen. Het voordeel van de service is de onmiddellijke reservering van de nieuw geselecteerde goederen, gratis verzending in beide richtingen als u DPD gebruikt, evenals het feit dat de waarde van de geruilde goederen onmiddellijk kan worden gebruikt om nieuwe producten te selecteren.
Hoe werken ruilen en retourneren?
- Zoek een bestelling met behulp van een e-mailadres of log in op een gebruikersaccount.
- Markeer in het overzicht van de goederen uit de bestelling welke producten je wilt ruilen of retourneren en kies in het geval van ruilen nieuwe goederen.
- Kies bij het kiezen voor verzending de retouroptie via DPD.
- Voeg de leveringsbon, de factuur of een ander document dat uw bestelling identificeert toe aan de geretourneerde goederen en verpak alles goed. U hoeft geen adres in te voeren. Maak bij https://rmp.dpdgroup.com/015/astratex een retourlabel aan en lever deze in bij het DPD afleverpunt.
- Bewaar de afleverbon goed.
- Wij betalen het transport voor u.
Kan ik de zending op een andere manier naar u toesturen in het kader van Ruilen en retourneren?
Ja, het is mogelijk. Maar dan betaal je wel de verzendkosten.
Hoe lang duurt de uitwisseling?
Wij doen ons best om de uitwisseling zo snel mogelijk te laten plaatsvinden. Wij verwerken uw omruilverzoek binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw zending in ons magazijn in Náchod (Astratex a.s., Jugoslávská 15, 547 01 Náchod). Wij houden u per e-mail op de hoogte van de voortgang van de omruiling.
Het product was te koop op het moment van de bestelling, nu is de prijs anders. Moet ik het verschil bijbetalen?
Bij ruilen voor hetzelfde product in een andere maat behouden wij de oorspronkelijke bestelprijs. Bij ruilen voor andere goederen betaalt u de actuele prijs op onze website.
Kan ik een kortingscode gebruiken als ik gebruik maak van de ruil- en retourservice?
Helaas kan de kortingscode niet worden gebruikt voor ruilen en retourneren. Als je van de korting gebruik wilt maken, kun je het artikel gewoon retourneren en een nieuwe bestelling aanmaken om de code toe te passen.
Is het mogelijk om Ruilen te gebruiken en goederen herhaaldelijk te retourneren?
Ja, u kunt voor één bestelling herhaaldelijk gebruik maken van de ruil- en retourservice. In dit geval betaalt u de verzendkosten niet.
Is het mogelijk om gekochte goederen te retourneren?
Ja, uiteraard heeft u in onze winkel 45 dagen de tijd om goederen zonder opgaaf van reden te retourneren. Net als bij ruilen raden wij u aan gebruik te maken van onze online ruil- en retourservice. Deze is snel en gemakkelijk. Zoek een specifieke bestelling per e-mail of bekijk deze nadat u bent ingelogd op uw gebruikersaccount. Markeer vervolgens de goederen die u wilt retourneren en verpak ze in het pakket, samen met de leveringsbon, de factuur of een ander document dat uw bestelling identificeert. In het online formulier kunt u kiezen of u de zending gratis via DPD naar ons wilt versturen of op een andere manier, waarvoor u betaalt.
Kan ik slechts een deel van de gekochte goederen retourneren?
Ja, dat is geen probleem. U kunt zowel voor de gehele bestelling als voor de afzonderlijke artikelen gebruik maken van de ruil- en retourservice en de procedure beschreven in het vorige antwoord. Het enige wat u hoeft te doen is aan te geven welke producten u retourneert.
Kan ik het artikel retourneren zonder verzendkosten te betalen?
Ja, het is mogelijk. Wanneer u gebruik maakt van de online service Ruilen & Retourneren, kunt u de producten gratis naar ons versturen via DPD - maak hier een retourlabel aan - https://rmp.dpdgroup.com/015/astratex.
Ik wil de goederen retourneren, maar ik kan de leveringsbon niet vinden. Wat moeten we doen?
Plaats in het pakket een identificatie van uw bestelling: een kopie van de leveringsbon, de factuur of gewoon een vel papier waarop u het bestelnummer schrijft waarvan het geretourneerde product afkomstig is. Het bestelnummer staat vermeld in de e-mail die wij u hebben gestuurd nadat uw bestelling is afgerond. Dit nummer gebruiken wij om de inhoud van uw zending te identificeren. Bovendien wordt de retourzending al op de standaard manier uitgevoerd.
Als ik een artikel retourneer, wanneer krijg ik dan mijn geld terug?
Wij sturen het geld binnen 10 werkdagen na ontvangst van de geretourneerde goederen op ons adres naar uw rekening.