Datum: 25.8.2022
Alles over winkelen
Wat vraag jij ons vaak?
Kies de categorie waarin u geïnteresseerd bent en lees de antwoorden op de meest gestelde vragen.
Per bestelling kan maximaal één kortingscode worden toegepast.
Kortingscodes hebben hun specifieke kenmerken, dus lees aandachtig de voorwaarden voor hun toepassing (type producten, minimale bestelwaarde, alleen voor artikelen zonder korting, enz.)
De tweede optie is om de waarde van geretourneerde artikelen om te zetten in Financiële Bonuspunten. Wanneer je artikelen retourneert via exchange.astratex.be, kun je kiezen of je het bedrag wilt in Financiële Bonuspunten of teruggestort op je bankrekening. Een bedrag dat wordt omgezet in Financiële Bonuspunten wordt altijd de dag na middernacht bijgeschreven, een bankoverschrijving duurt meestal 2-3 werkdagen.
De Financiële Bonuspunten die je hebt verkregen voor geretourneerde artikelen kunnen wel worden overgeboekt naar je bankrekening. Deze optie is te vinden in het profielgedeelte Bonuspunten – Detailoverzicht.
- Zoek een bestelling met behulp van een e-mailadres of log in op een gebruikersaccount.
- Markeer in het overzicht van de goederen uit de bestelling welke producten je wilt ruilen of retourneren en kies in het geval van ruilen nieuwe goederen.
- Kies bij het kiezen voor verzending de retouroptie via DPD.
- Voeg de afleveringsbon of de kaart met instructies voor ruilen of retourneren, die u bij de zending met de goederen heeft ontvangen, toe aan de geretourneerde goederen (of een andere identificatie van de bestelling, bijvoorbeeld factuur, kopie van de bestelling, enz.) en pak alles goed in. U hoeft geen adres in te voeren. Maak bij https://rmp.dpdgroup.com/015/astratex/Belgium een retourlabel aan en lever deze in bij het DPD afleverpunt.
- Bewaar de afleverbon goed.
- Wij betalen het transport voor u.
Plaats een eventuele identificatie van uw bestelling in het pakket - samen met de leveringsbon, of de kaart met instructies voor ruilen of retourneren, die u bij de verzending met de goederen heeft ontvangen (of een andere identificatie van de bestelling, bijvoorbeeld factuur, kopie van de bestelling , enz.). Het bestelnummer staat vermeld in de e-mail die we u hebben gestuurd nadat uw bestelling is voltooid. Dit nummer gebruiken wij om de inhoud van uw zending te identificeren. Bovendien wordt de retourzending al op de standaard manier uitgevoerd.
We kunnen uw geld ook retourneren in de vorm van financiële bonuspunten - zie het gedeelte Bonuspunten.
Heeft u het antwoord dat u zocht niet gevonden?
eem contact op met ons klantencentrum op info@astratex.be.
Wij helpen u graag elke weekdag van 9.00 tot 17.00 uur.